Uw zaak

Wat is de actuele voorraad? Wat was de omzet deze maand? Wie krijgt welke korting? Welke facturen zijn nog niet betaald? Welke offertes zijn verstuurd? Welk artikel wordt goed verkocht? Zo maar enkele vragen over uw bedrijf die het automatiserings-systeem MyBusiness® met een muisklik simpel voor u beantwoord.

MyBusiness® XS


Vanaf Euro 35,= per mnd.
Voor ZZP / MKB bedrijf met o.a.  
- Relatiebeheer, CRM  
- Projecten: Uur- en km. registratie  
- Boekhouding: Analyse per maand, kwartaal, jaar  
- Facturatie: PDF via e-mail, Herinneringen  
* Meer info Klik hier

Velen gingen u voor......( zie referenties )

Waar zitten mijn klanten? Wat is uw actuele voorraad? Wat was de omzet deze week? Welke producten lopen goed? Op al deze vragen en nog veel meer worden door MyBusiness® direct beantwoord. Of u nu in uw bedrijfsfiliaal bent, thuis, op vakantie of op een beurs. Via Internet heeft u altijd uw informatie beschikbaar.

Uw voordeel

Door ten alle tijden inzicht te hebben in de gang van zaken binnen uw bedrijf, blijft u als ondernemer beter op de hoogte van recente ontwikkelingen en kunt u indien nodig tijdig bijsturen of ingrijpen. En nog beter: u en uw medewerkers kunnen niets meer vergeten. Door de al aanwezige standaard oplossing is de instapprijs laag. Door aanpassingen te laten maken, krijgt u het gevoel een maatwerk oplossing te hebben.

Uw gemak

Werken met MyBusiness® betekent werken met een eenvoudig systeem dat werkelijk door iedereen te besturen is; zelfs met minimale computerkennis. Geen moeilijke modules en op klantspecialisatie uit te breiden met extra functionaliteit.